Smluvní výzkum pro Oční kliniku NeoVize Brno

Tým studentů zpracoval pod vedením naší dnes již bývalé kolegyně Kláry Kašparové v rámci předmětu Marketingový výzkum studii na téma zadané Oční klinikou NeoVize Brno. Klinika se zajímala o postoje konkrétní skupiny lidí k některým jimi poskytovaným službám. NeoVize byla s výstupy tak spokojena, že v následujícím semestru zadala již v rámci předmětu Marketingová komunikace téma na výzkum navazující: jak efektivně oslovit cílovou skupinu, edukovat ji v oblasti poskytovaných služeb a motivovat ji k poptání služeb hned. Tento projekt byl již veden i Renatou Čuhlovou a taktéž dopadl k plné spokojenosti NeoVize.

20. 7. 2021

Bez popisku

Studenti si díky spolupráci jednak splnili své studijní povinnosti v daných předmětech, jednak si vyzkoušeli práci pro reálného zadavatele. Pracovali přitom na atraktivní úloze, a to tak úspěšně, že byli odměněni nejen kredity za absolvování předmětů, ale i stipendiem. Z hodnocení NeoVize vybíráme slova ředitelky kliniky NeoVize Brno Lenky Tuzové:

"Byli jsme příjemně překvapeni podrobnou přípravou, prací s teoretickými modely a jejich aplikací na naše témata. I statistické zpracování dotazníků a interpretace výstupů byly zajímavé a podrobné. Některé výstupy v podstatě potvrdily naše domněnky, některé pro nás byly celkem překvapivé a určitě je využijeme v komunikaci."


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info