Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování

Členové našeho institutu v současnosti pracují na projektu podporeném Grantovou agenturou ČR s názvem Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování. Projekt probíhá od 2016 do 2018.

14. 3. 2017

Bez popisku

Cílem projektu je přispět ke stávajícím poznatkům o úrovni a charakteru řízení kvality a znalostí v podnicích jako funkcí, které mají přímý dopad na potenciální eliminaci a redukci zpětných toků, a to prostřednictvím implementace zpětné vazby od spotřebitelů do procesů neustálého zlepšování. Na publikované výsledky se můžete podívat zde.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info